מצאתי ברחוב: K Chido (דבלין 7)

לפעמים הבטן רוצה ג'אנקפוד. קמים עם קצת האנגאובר, או שאין זמן להכין ארוחה נורמלית, או שסתם ממש מתחשק משהו מושחת וטעים שדורש מקסימום של שלוש דקות מרגע ההזמנה ועד הביס. רוצה לומר: אוכל רחוב. נשאלת השאלה: האם יש אוכל רחוב ששווה לדבר עליו בדבלין? לא מקדונלד'ס, ולא שווארמה? על פיש-אנ-צ'יפס כבר דיברנו, אבל משום מה נראה לי שאלה האחרונים שמורים רק לשעות הלילה המאוחרות. אז מה נשאר? K Chido, שם גר בוריטו הקסמים שלי.

Kchidoרק אומר ש-K Chido הוא בעצם ואן בצבעי פסטל שמוכר אוכל רחוב מקסיקני. אם בנקודה זו חלקכם יעקמו את האף ויתחילו לספר לי שמתל אביב ועד סן פרנסיסקו, משאיות-אוכל מקסיקניות הן כל כך 2013 – לא אשפוט אתכם. אבל אני מבטיחה לכם שהבוריטו שלהם הוא פסגת היצירה של האוכל מז'אנר ה-דחפתי-פחמימות-ובשר-לתוך-בצק-והפגזתי-בטעמים; אז תחליטו בעצמכם מה יותר חשוב לכם: פלצנות en-trend או בטן מאושרת. אני, כאמור, כבר החלטתי.

כי הבוריטו שיוצא מהחלון של המטבח הקטן שבתוך הואן הצבעוני הזה ממש טעים: האורז מתובל היטב, שעועית שחורה ונמרחת, חריף בעדינות (אפשר תמיד לבקש יותר!), בשר חזיר רך ועסיסי וקוביות צ'וריסו קריספיות. שמנת, גואקמולה – והחיים שלי יפים. יש גם את הדברים המחייבים האחרים כמו טאקוס, קסאדיות וסתם נאצ'וס, ותמיד אפשר לשבת לאכול במקום במקום לקחת אתכם הביתה.

המחיר בסדר (6.50€. לא רואה סיבה למה בוריטו לא יכול לעלות פחות מחמישייה, אבל לא אתווכח), והמיקום (על פסי הרכבת הקלה ממש מאחורי ה-Four Courts, 2.5 דקות הליכה מהבית) הופכים את K Chido לאופציית סתימת-רעב מיידית אטרקטיבית במיוחד. לידיעת הרעבים.

K Chido

18 Chancery Street, Dublin 7

